Hjälp!

Hjälp mig med en sak. På måndag kommer Durra hem och jag vill så gärna göra något mysigt med honom eftersom han har varit borta i 8 dagar då och jag har saknat honom så mycket. Men vad ska jag hitta på? Saken är den att på måndag så är det stand up på fredriksdalsteatern (han ska inte köra ljudet) och vi har tänkt att om han orkar så skulle vi dra upp och kolla på det, men jag tycker inte att det är något som blir mysigt så kom med förslag på vad vi kan göra tillsammans efteråt (om vi nu går upp). Jag har så dålig fantasi. Känns som att det kommer att sluta med att vi ligger i soffan och kollar på film eller någon serie och det känns inte så lockande just nu iaf. Kan ju iofs om vädret är fint dra ner till stranden och bara vara ensamma med naturen. Gud vad jag saknar honom nu när jag började tänka på vad jag vill göra när han kommer hem. Önskar nästan att han och Lasse (en av de killarna som är där nere) bytade biljett, då Lasse åker hem natten till lördag.

Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kattis

äta ute tilsammans,kanske gå på bio?

eller köp picknick saker och sitt någonstans och mys. Trappan till kärnan kanske?

2009-07-16 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0