Dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men så blir det ibland. Har inte så jättemycket att berätta igentligen mer än att idag tar Durras semester slut. Sen han kom hem från Cypern så har vi inte gjort så jättemycket. 
I tisdags var hos hans mamma för att fixa datorproblem (han gjorde det medans jag spelade spel på mobilen).
Onsdags så var det dags för Durra och ett gäng killar att se Metallica i Köpenhamn så då passade flickvännerna på att ha typ tjejkväll med tacos, tv-spel, promenad, chokladpudding, film (skitdålig) och kortspel. Lyckad kväll helt enkelt.
Vi fick ett ryck i torsdags och åkte till Media Markt i Malmö för att se om de hade något att erbjuda. Det kändes väldigt urplockat tyckte jag, för där var massvis med plats åt systemkameror och objektiv men det var inte mycket som låg uppe i hyllorna så jag blev lite besviken, men det fick ändå bli ett kamerastativ som fick följa med oss hem. På väg hem från Media Markt så svängde vi inom Center Syd och där gick vi in på Bauhaus för att köpa en ny duschslang och så kollade vi på lite lampor. Var även inom en runda på själva Center Syd men hittade inget intressant så vi åkte hem.
Igår så gjorde vi inget speciellt, gick en runda på stan och försökte undvika festivalen. Durra ville in på hans gamla jobb för att prata om lite saker så det gjorde vi. När vi var färdiga där så ville Durra ha en texmex tallrik av festival maten så när vi kom till det tältet så var där bara en kille och han stod och höll i tältet för att det inte skulle flyga iväg. Jag tar tag i tältet för att hjälpa till och då kommer det en riktig jäkla regnskur så vi fick ta skydd inne i tältet. =) Det slutade med att Durra fick den där texmex tallriken gratis som tack för hjälpen när det var jag som hjälpte till. Plus att han knappt blev blöt för han ställde sig så att jag fick stå med ryggen ute i regnet, så min jacka var dyngsur när vi kom hem. Den hänger fortfarande på tork.
Idag händer det nog ingenting, kanske skulle träffa en kompis men har inte hört något så vem vet, jag kanske drar hem till mamma och pappa.

Ha det så bra. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för informationen om hur det går till i HBG :-). Är rädd för kejsarsnitt av flera olika anledningar, och bland annat för att bli "snuvad" på de första minutrarna med bebis. Därför känns det skönt att höra att man kanske kan få en stund precis när den kommit ut.

2009-07-26 @ 21:36:09
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Maria

De va faktiskt DU som valde film ;P

2009-07-27 @ 12:54:24
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0