När livet vänder till det bättre..

.. så känns allt helt plötsligt så bra. Jobbet som jag har fått är som kundtjänst på samma företag som Durra jobbar på men på en annan avdelning så det är inte så att vi kommer att jobba sida vid sida. Jag har jobbat som kundtjänst innan och jag älskar det jobbet. Iaf när det är via telefon vilket detta är. Det är lagom med personkontakt för min del för ringer de in och skriker och skäller ut mig så bryr jag mig inte, men hade de stått framför mig så hade jag inte klarat att ta att de skrek på mig o.s.v. Jag hade i förra veckan bestämt mig för att vänta med att plugga och just nu känns det absolut helt rätt nu när saker börjar falla på plats. Nu ska vi sätta oss ner och börja diskutera hur mycket vi ska spara minst i månaden, sen längre fram så kan vi diskutera vad de pengarna ska gå till. Innan man kan börja planera bröllop och hus köp så måste jag ha ett fast jobb  så vem vet vad som kommer att hända i våra liv i februari-mars nästa år. Tror ju knappast att det skulle bli ett bröllop nästa år men vem vet, kanske 2011. Men det är bara drömmar och spekulationer än så länge, ska ju få fast jobb först som sagt.
Var på sjukhuset på mitt "standard" besök för blodprovet och fick även svar på lite frågor. Men får inte reda på vad proverna visar förren imorgon när posten kommer. Hoppas snart att jag kan lätta på mitt hjärta så att alla mina vänner och bekanta får reda på vad för sjukdom jag har.

Hoppas att ni får en lika fin dag som jag har haft idag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååhh, va kul:) Äntligen har du fått jobb:D Skönt för dig, nu håller vi tummarna på att du får fast jobb med:) Grattis:) Kram

2009-08-25 @ 15:52:19
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Bröllop 2010

super kul ju, inte kul att vara arbetslös inte :/

hoppas allt flyter på bra! som jag läser verkar du gilla jobbet så go girl! =)

ha en bra kväll

2009-08-25 @ 21:30:13
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva
Postat av: Bröllop 2010

aha, men det blir det nog! =)

2009-08-26 @ 08:30:01
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0