Två nya "familjemedlemar"

För ett tag sedan så beställde jag och Durra en sak som vi var väldigt nyfikna på. I lördags så hämtade Durra ut paketet när jag var hos mamma och pappa. Han testade den ena lite snabbt och var lite osäker på vad han tyckte. Igår så testade han den igen, då testade han den på mattan och mattan blev renare än den varit på länge. =) Vi har köpt denna:


Alltså en H2O Vac Turbo. Och vi fick denna lilla på köpet.

Bilderna är tagna från Google.

 Vi valde att beställa dem då man kunde testa dem mot en liten avgift om man inte var nöjd och väljer att skicka tillbaka den. Jag personligen tror inte att den är så bra som de påstår i reklamen, men som sagt, vår matta har inte varit renare än den är nu. När den är ställd på maxkapacitet så låter den väldigt mycket, men vad gör det när det blir rent? Vi har ju inte så stor lägenhet att det tar mer än 20-30 min att dammsuga den riktigt nogrant.
Den lilla har vi knappt testat då den ska laddas för att gå på full kraft.

Ha det så bra allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Var köpte ni dom? ;)

2009-08-03 @ 14:41:00
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-08-03 @ 23:27:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0