Överraskad? JA!

Hade ju inget planerat mer än att luncha med Durra idag. Vid 8.45 ringde mamma och väkte mig för att säga grattis och hon undra vad jag skulle göra idag. Jag skulle ju inte göra så mycket så jag sa att jag skulle luncha med Durra, men inte mer. Sen så pratade vi inte om något speciellt utan la på. Vid 11 tiden så bestämde jag och Durra att vi skulle luncha på Soda vid 12. Vid 11.30 så ringde det på dörrklockan och jag väntade ingen så jag trodde det var någon som hade gått fel eller liknande. Jag öppnar dörren och vem står inte där och SJUNGER i trapphuset? Jo, mamma, lillebror (Timmy) och farmor! Skoj att de överraskade mig så, men pinsamt att det sjunger i trapphuset. Mamma går in först med ett paket i famnen, sen kommer farmor och Timmy in med ett stort paket. Kunde lista ut att det var en tavla i det stora paketet, men jag trodde inte att det skulle vara den som jag och Durra har stått framför ett otaligt antal gånger på Ikea och funderat på att skaffa. Jag fick nämligen denna:

För ett tag sen nämde mamma att de skulle skaffa en tavla som fanns på Ikea och undra om jag visste vilken, vilket jag gjorde. Då nämnde jag att jag ville ha just denna och att vi hade funderat på den. =)
Sen fick jag en blender av mamma, pappa och Timmy. =)
Sen visade det sig att de hade varit i kontakt med Durra så de skulle med och luncha med oss. Det var trevligt. På väg tillbaka så gick vi inom Durras styvmammas butik och kollade lite där då de har jättefina änglar som mamma var sugen på. Men det slutade med att Timmy köpte en mugg till pappa med en rolig text på.
Sen gick vi vidare till Ebbas fik för mamma hade lovat farmor att fika där någon gång och de tänkte ta efterrätten där. Jag tog bara en sockerdricka och ingen fika. Känner mig lite duktig.

Hoppas att ni får en bra dag på min födelsedag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis:) Va kul att dom kom och grattade dig:) Hoppas att dagen blivit bra:) Kram

2009-08-10 @ 17:21:25
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Maria

Va kul! o grattis på fölsedan!

2009-08-10 @ 19:51:56
URL: http://marajjah.bloggspace.se
Postat av: Anonym

GRATTIS i massor från Anna, Niclas, Nathalie o Kellie <3 * oj en hel massa namn ju ;O)*

2009-08-10 @ 23:10:25
Postat av: Bröllop 2010

låter smart :D



jo precis med den lilla kyrkan kommer det kännas som många i då vi komemr bjuda runt 70 gäster och en stor kyrka skulle bli så fjuttig med människor om du änger med hahaha =)

2009-08-12 @ 11:15:42
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0