JOBB =)

Jag har fått ett jobb. Ett jobb som jag VERKLIGEN vill ha. Just nu känns det absolut rätt att jag tänkte vänta med att plugga p.g.a. sjukdomen. Jag får lite mer tid på mig att fundera på vad jag verkligen vill här i livet. Jag ska skriva på papperna på torsdag och då ska jag även gå med i a-kassan och antagligen facket också, får tänka lite över det. Jag har inte riktigt fattat att jag har fått jobb, men sen samtidigt så hoppar och studsar jag inte omkring här hemma utan sitter här lugnt och fint med ett leende på läpparna.
Jag har inte varit och simmat än, men ska ta och palla mig dit nu tänkte jag.

Ha det så bra. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: bröllop 2010

grattis till jobbet =) kul för dig =)

2009-08-24 @ 21:02:35
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva
Postat av: Hanna

Alla reagerar olika:) Ditt sätt e ju inte sämre än de andra för de;)

2009-08-25 @ 15:53:53
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0