Jippie!

Jag slipper ta fler sprutor i magen. =) Jag är så glad över det då det gör ont när man sticker fel. Ska in för nya prover på tisdag och då ska jag kolla upp om de har gjort ett speciellt prov som jag inte vet om de har gjort eller inte. För de provet behöver min husläkare veta resultatet på. Handlar ju om min familj o.s.v.
Idag åkte jag hem till Malin för att äta frukost och det var gott och även trevligt med sällskap vid frukosten.
Har inget speciellt planerat inför helgen, kanske blir det förfest hos Durras kusin innan det blir ut på stan. Men  jag vet ju inte om jag är sugen på det förren imorgon, handlar ju om ork och lust. Vad ska ni göra i helgen?

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att slippa sprutorna! Så känns de ju lite mer som vanligt med;) Nä de e svårt att veta om man har ork och känner sig sugen på att festa fören typ samma dag:P Vissa planerar ju lååångt innan, kan inte jag:P hehe.. Här blir de bara lugnt i helgen, eller ja, inget planerat än iaf:) Ha de bra:) kram

2009-08-22 @ 15:04:05
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmm, jo de ligger nog nåt i de.. Och att plugga till lärare e jag inte intresserad av, tror jag:P Även om de e till de mindre barnen så e de ju ändå en massa engelska och skit;) haha.. Så får väl suga lite mer på den karamellen;) Haha.. Näe, tycker ju att de borde vara lättare att veta vad man vill, men icke! Som om man inte har tillräckligt att tänka och oroa sig för!? Men men, inget att göra åt de.. Man får väl bara ta sig i kragen och börja plugga och hoppas att man väljer rätt!? Lycka till du med:)

2009-08-22 @ 15:07:46
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Fy vad tråkigt att du är sjuk. Låter som att det är allvarligt med :( hoppas du blir frisk snart, skönt att du fick slippa fler sprutor nu. läskigt! Krya på dig! kram

2009-08-22 @ 21:39:46
URL: http://annaoja.blogg.sew.annaoja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo de e ju sant.. Men varför har jag mer att välja på än vad du har? Eller vad menade du?:P Får se vad som händer;) hehe.. Här har de bara varit lugnt med tv och mys i soffan:) Trevligt de med jue:)

2009-08-23 @ 13:55:11
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Dessie & Alicia

Tack för tipset om affären! Ska kolla imorron, vi behöver ju handla en hel del varje dag för att klara oss :P

2009-08-23 @ 21:26:54
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0