Helgen

I lördags så skulle Durra ut och jag tänkte sitta hemma och titta på någon film, men så blev det inte. Det slutade med att jag följde med ut. Vi började med förfest hos Durras kusin Malin som ska åka iväg till Oslo i 10 månader för att jobba. Hos Malin så var några av Durras andra kusiner så det var jätte trevligt. Sen gick vi ut för att hämta stämpel på Cardinal för att alla skulle dit, sen gick vi upp till förfesten igen och fortsatte festa. Vid halv 12- 12 tiden så gick vi ut, men då skulle folk på olika ställen så vi var bl.a. på zoobar men sen var några borta så det slutade med att jag, Durra och Alle (Durras kusin) gick in på cardinal för varken Alle eller jag hade varit där innan gick in för att kolla läget. Där inne var vi inte så länge då det inte var skoj alls. Sen gick vi hem med en snabb ingång på Amadeus för Durra var sugen på kebeb. Väl hemma så fick Durra sova på soffan medans jag hade hela sängen för mig själv.
Igår så skulle vi ha gått och simmat, men vi vaknade sent och hade en tidsbegränsning så vi struntade det just igår. Vid fyra tiden så var vi i Klippan då Durras mamma (Carina) behövde hjälp för att få det trådlösa att fungera på deras datorer. De skulle även bjuda på mat, men Per (Carinas sambo) orkade inte laga mat så det slutade med att de bjöd på grekisk restaurang. Jag har inte ätit grekiskt sen jag var i Grekland med min familj för flera år sedan. Gud vad gott det var. Vill äta det igen, men får vänta ett tag med det.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske skulle ta och simma själv idag eller kolla om där är någon som vill simma med mig.

Ha en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0