Redan ångest

Redan nu har jag ångest inför RUL. Jag känner bara att jag inte vill dit och att jag kommer bryta ihop på väg dit och efteråt vad de än säger. Jag kommer ha Durra med mig på RUL men jag visar inte hur jag mår bland andra människor (absolut inte hos läkaren/Bm).

Jag har schema på att jag ska jobba dagen för RUL men vet inte hur jag ska klara det. Det gick inte sist när jag hade UL på morgonen, denna gången är det mitt på dagen.

Pratade med min läkare dr. H i onsdags om fortsatt sjukskrivning. Jag berättade om den ångest jag känner av att bara vara på väg till jobbet, hur jag inte känner mig koncentrerad när jag är där och hur jag stupar i säng direkt när jag kommer hem efter bara 4 timmars arbete. Dr. H ville prata med dr. S som jag fick mina SSRI-tabletter utskriven av och se vad hon har för tankar kring detta. Dr. H skulle ringa dr. S i torsdags och sedan ringa mig med besked, det gjorde H inte. Inte heller i fredags fick jag något samtal så på kvällen mailade jag ett utförligt mail om hur jag mår, vad psykologen tycker och hur jag vill ha det. Skrev även att de ska höra av sig snarast antingen via mail eller ringa mig.
Det jag är mest irriterad över just nu med det hela med dr. H är att H vet att min sjukskrivning går ut IDAG!

För er som vill veta så är bebisen livlig och sparkar/slår/flyttar sig. Flera gånger om dagen.
Jag tycker det är jobbigt varje gång, speciellt de gångerna jag blir illamående av det.

Får väl palla mig upp ur sängen och äta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0