7 veckor

Idag blir Norah hela 7 veckor. Var har tiden tagit vägen?

Om 1,5 vecka börjar jag plugga på distans. Ska gå Nyföretagande och ska försöka gå det på heltid. Fram till jul blir det heltid iaf så får vi se hur det kommer att gå sen.

På lördag blir det Malmö med mamma då vi ska kolla på fälttävlans-EM, här ska jag testa mitt nya objektiv ordentligt. Om det hinns med ska jag även inom Durras kusin som fyller 40.
Söndagen bjuder på kusinträff med Durras kusiner (har ingen kontakt med mina på mammas sida).

Helgen efter blir det fota tävlingar i Ängelholm åt Equipe.

Den 13/9 har jag en bröllopsfotografering (endast porträtt) så det ska bli intressant.

Har fullt upp nu ett tag så jag kanske inte skriver på ett tag (som vanligt). Nu är det dags att klä på oss för Mio ska till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0