Synundersökning

Förra veckan hade jag ett möte med min TM och HR. Vi kom fram till att jag måste kolla upp min huvudvärk. Eftersom jag nu haft huvudvärk varje dag i 9(!) år så har jag mer än väl tröttnat. Har försökt ta reda på vad det är som gör att jag har denna huvudvärken tidigare med att gå till läkare. De sa ju såklart bara att jag ska kolla min syn vilket jag gjorde och jag hade inget problem med synen.
Eftersom det är några år sedan jag kolla synen så tänkte vi börja med en synundersökning denna gången och på torsdag är det dags. OM jag inte har något problem ska optikern skriva ett intyg som jag kan visa läkaren och isf kontakta vårdcentralen.

Hoppas nu verkligen att någon kan ta mig på allvar innan jag skiter i allt och låser in mig någonstans och ger upp ett huvudvärksfritt liv.


Kommentarer
Postat av: Maria

Så har jag haft de i hela mitt liv, flera synundersökningae. Aldrig varit något fel. Sen gjorde jag de igen och de visa sig att jag hade ett litet brytfel och jag fick glasögon. Har inte haft huvudvärk på snart två år! Hoppas dom hittar va som e fel för dig.

2012-10-22 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0