Dagen

Idag så gick jag upp kl 11, sovmorgon deluxe och det tackar jag mina älskade killar för.
Efter frukosten (för mig var det frukost) så var det dags för Mio att sova lunch. Lade honom och han somnade direkt vår fina son. När han sov så passade vi på att gå ut i det fina vädret för att kratta löv, vilket vi har gott om med många stora träd i trädgården. Vi blev färdiga lagom tills Mio vakna vilket är en perfekt timing.
 
Vi fick för oss att åka ut till Väla (läs jag ville dit) för att shoppa lite. Köpte spritstyllar, muffinsformar i silikon, knivslip, vantar till Mio och lite smått och gott på apoteket.
 
När vi kom hem tvingade jag ut Durra på en cykeltur till Hjälmsjön för jag ville fota lite. När vi kom dit så var det inte samma ljus som jag hade sett igår när jag kört förbi för vi var lite sena. =/ Fotade lite ändå men är inte speciellt nöjd. Lekte med exponeringen och fick väl till en-två hyfsade bilder.
 
 
Nu sitter jag i soffan och är helt slut i benen.
 
Imorgon kanske jag tar mig upp till min gamla ridskola för att fota en liten hopptävling för hennes elever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0