Uppdatering!

Ojoj vad jag är dålig på att blogga. =/

Nu händer det saker både på jobbet och privat.
På jobbet har vi haft 3 ½ dags Amadeus utbildning och igår tog vi våra första supportsamtal. Jag och en kollega satt tillsammans då hon saknar inlogg till det jag har och jag saknar ett fungerande lösen till det enda programmet hon har.
Vi tog totalt 5 samtal varav jag svara på 2 samtal. Det gick bra när vi kunde hjälpa varandra när vi var osäkra, men jag hoppas att de kan fixa mitt lösen snart så jag kan försöka helt själv.

Här hemma så är det bara jag och Mio på kvällarna då Durra börjat på Fredriksdal. Så nu ses vi inte så mycket förrän vi har semester/föräldrarledigt och det börjar veckan innan bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0