Work Work

Ja, det är vad jag gör just nu. Förutom att blogga dvs. Idag efter jobbet så är det årsmöte med facket så idag blir det en lång dag här för både mig och Durra. Då tänker ni genast, "Men Mio då?". Jo, Mio hämtas redan kl 15 av sin mormor och morfar för att ut och gå en runda m.m. De skulle ev. ha med sig deras hund Alva som har brutit 3 klor på sina framtassar och fått operera 2 av dem. =/
Senare idag så ska min mamma mäta mig så att jag kan beställa min brudklänning. =) Är lite nervös inför om den verkligen är så snygg på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Mariethe

Ja varför inte. Man ska ju leva som man lär. Är det inte så dem visa säger ;)

2012-02-09 @ 13:58:57
URL: http://mariethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0