Nu är det bestämt..

Nu har vi bestämt det!
Vad det är säger jag inte men nu har jag något att sträva efter och därför har även jag bestämt att nu ska kilona rasa, 20-25 kg (minst) ska bort! MEN jag behöver någon som drar med mig på massvis av aktiviteter utan att det ska kosta multum (för här ska även sparas pengar) så ALLA ni som ska komma i form får höra av sig så gör vi något tillsammans (under dagtid måste Mio kunna vara med på aktiviteten). Vi kan ut och gå, simma (kanske ska skaffa årskort) ev gå på olika gymnastik pass.
HÖR AV ER!!!!!


När denna bilden togs vägde jag ca 30 kg mindre än vad jag gör idag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska ni gifta er? :)

Snart har du gått ner de kilona ska du se :)

Kram

2011-03-28 @ 08:02:32
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0