Alla hjärtans dag

Durra är i skrivandes stund ute på Väla för att köpa lite sladdar, till vad vet jag inte och vet inte om jag orkar engagera mig i det. Sa på skoj när han åkte (utan att tänka på att det var alla hjärtans dag idag) "Köp nu något fint till mig." Svaret jag fick var "För att det är alla hjärtans dag?" Så nu är frågan om han kommer köpa något med sig hem till mig eller inte. Hade ju varit skoj men absolut inte nödvändigt då jag inte har köpt något till honom. Tror dagen kommer att spenderas framför tv:n med tv-spelande och film tittande. Jag tänkte försöka börja läsa den förlorade symbolen av Dan Brown idag, får se hur det går med det.

Igår var vi uppe hos Emma några timmar och firade henne, men när vi kom så gick alla. Hur ska man tolka det? ;) Hon har haft öppet hus för hela tjocka släkten så att alla inte skulle vara där samtidigt. Men vi satt och snackade Emma, Durra, jag och deras kusin Glenn. Vi spelade även lite kortspel och Glenn vann. Jag kom sist =( men men, någon ska ju göra det. Sen när klockan nästan var 23 så drog Durra, jag och Glenn vidare ner till stan för att vi skulle till Bara Rock men där var kö in så vi gick vidare till ett annat ställe. Där satt vi tills de stängde kl 1 och på vägen hem för mig och Durra så såg vi till att Glenn kom helskinnad till Bara Rock. =) Hoppas att han kom hem utan att bli rånad denna natten. Han blev natten till i lördags rånad på alla kontanter (över 1000 kr) han hade på sig, sen vet han inte om de tog hans klocka, halsband och armband för han minns inte om han plockat av det när han var hemma senare på natten. Men tjuven/tjuvarna tog inte hans mobiltelefon eller hans digitalkamera som han hade på sig.

Ha en bra alla hjärtans dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0