Ang. bebisens ankomst

Nu närmar sig allt med storm steg. Tänker fortfarande inte skriva ut vilket datum som allt kretsar runt för jag vill inte att alla ska ringa och smsa dagen innan om lycka till imorgon o.s.v. för jag kommer vara nervös nog ändå. Sen är där ju alltid folk som försöker få än till att försäga sig så man råkar avslöja något, men jag tänker efter väldigt mycket på vad jag säger när jag pratar/skriver om bebisen och operationen.

Jag vet att där är en del som vill veta direkt när bebisen har kommit, men vi kommer antagligen inte skicka sms till alla utan köra på att Durra skriver på Facebook (kanske lägger upp bild) så vill man veta snabbt håller man koll på honom där. Sen kommer det att hamna en bild på webbisar också. Säger det så att inte alla förväntar sig ett sms av oss. De som får mms/sms är de som vet vilket datum det handlar om, d.v.s. våra föräldrar.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tycker att ni gör rätt i att ta det lugnt o bara tänka på er själva o bebisen när den har kommit. Vännerna kommer senare, o som du säger, finns att se på webbisar. Kommer att bli så mycket när ni kommer hem och har bebisen i famnen, att ni antagligen inte har tid med vännerna. Sånt kommer sen, huvudsaken är att ni ska njuta o ta det lugnt o lära känna ert barn! <3 Puss o kram

2010-12-05 @ 21:41:41
URL: http://miimmzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0