Nicke och Anna igår

Igår var vi på fest hos Nicke och Anna i deras fina hus. Det var en trevlig fest med bara kompisar, eller nästan iaf. Sen att det fanns en som egentligen inte är kompis med alla och har lite historik med Durra spelar väl mindre roll. Men även om man inte är kompis med alla så får man väl ändå prata lite me alla, åtminstonde hälsa på alla. Sen hade Tobbe med sig en "ny" tjej. Jag hade träffat henne ute innan, men aldrig pratat med henne så som vi pratade igår. Tobbe om du läser detta så är Marie en bra tjej. =) Efter några timmar på festen började jag må lite illa men inte mycket så jag ignorerade det. Durra drack en del igår och han sa att han inte alls var full. Bad honom sova på soffan igår men han mådde bra  när vi kom hem, men när jag vaknade 11.20 så hörde jag honom ute i vardagsrummet hur han låg och kräktes. Jag gick upp och då gick han in i sovrummet och där ligger han fortfarande. Han var uppe för ett tag sen och tömde spannen men gick direkt in i sängen igen. Tror att han vill att jag ska tycka synd om honom men det vet han att jag inte kommer att göra, för det är självförvållat, för vid dethär laget borde han veta att han inte kan blanda öl och shottar. Jag som bara ville ha en lugn och mysig söndag nu när jag ska på utbildningen imorgon. Men jag får väl sitta här ute själv och ha tråkigt när han ligger där inne och mår dåligt . =/
Fick ett mail av nch i fredags där det bl.a. stod att jag skulle samåka med någon som heter Lars för annars vill de nog inte betala ut milersättning. Han ringde precis och bestämmde att jag skulle hämta honom imorgon och att vi skulle köra vid halv 11 för att verkligen vara där i tid. Lars verkade trevlig, men det känns ändå konstigt att de vill att man ska samåka med någon som man inte ens
har träffat. Men det ska väl gå bra. Är lite sugen på att åka ut till Väla för att köpa ett snyggt anteckningsblock för  man vill ju vara proffsig imorgon. Några snygga pennor också kanske.

Ha det så bra idag allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

blev faktiskt jätteglad när de sa att de kunde komma tillf riosören och sminka oss. det kostar egentligen 1000 kr extra per person och vi är tre pers liksom , men nu fick vi det gratis. Det lönar sig att vara stammis =) Jag älskar Make Up Store!

2009-03-29 @ 18:29:29
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0