Barn

Känner 8 st som ska få barn i år. Vissa ska få sitt första barn nämligen: D.B, V.J och J.L, medans andra ska få barn nummer två: K.H, A och C (vet inte vad de heter i efternamn). Skäms lite för jag vet att det är 8 st som ska få barn men kommer bara på 7 just nu. Påminn mig om jag har glömt just dig så ska jag skriva till dig.

Eftersom jag har så mycket tid på mig varje dag så funderar jag ofta på hur min framtid ska se ut med utbildning/jobb, när vi kommer att skaffa hus, gifta oss och skaffa familj. För jag blir avis på alla kompisar som skaffar hus och barn. Samtidigt som jag känner att jag inte är redo för barn just nu. Allt det andra känner jag mig redo för, då jag älskar Durra över allt annat. Vill verkligen inte leva ett liv utan honom, även om vi kanske inte skulle funka som ett par om några år så vill jag att han förblir min kompis och att vi kan ha skoj tillsammans. Fast nu kommer han ju vara min livet ut. =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0