Dogtagen redigerad

Jag har satt dogtagen på ett annat halsband för att den inte ska bli lika i ögonfallande så att folk börjar fråga vad det står osv. Har valt att plocka bort namnet på medicinen och vad medicinen gör för då är det lätt att ni börjar spekulera i vad det är. Jag vet inte om jag kommer att gå ut med vad det är eller om jag gör det när rutinen och de som jag vill ska veta att jag är sjuk vet vad det är. Respektera detta är ni snälla.
Jag känner just idag att det redan har blivit lättare att andas och det gör bara ont när jag gäspar eller hickar.
Jag är absolut inte duktig i PS då jag knappt har gjort något i det så det blev som det blev.



Ha en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0