Butiken och denna dagen

Igår var vi 8 timmar i Durras styvmammas butik och hjälpte henne få ordning i den då hon har fått ny lokal och har byggt om och haft sig så vi flyttade på varor, monterade nr hyllor flyttade dem och monterade upp dem. Satte upp sakerna i hyllorna osv.  Tänkte bjuda på lite bilder men ångrade mig så vill ni se hur det ser ut så får ni gå in på X-price på Söderpunkten i Helsingborg. Hon har fått in många nya saker där. Hur mycket som helst som jag skulle vilja ha, men har ju inte plats.

Solen skiner idag och de som skulle komma och byta ut munstyckena på kranarna har nu varit här. De skulle komma någongång mellan 8-17 så jag har ju inte kunnat gå någonstans alls. Men nu har de även fixat så att vår toalettstol inte rinner längre. =) Zach var så kelen med den ena killen medans Zombie sprang och gömde sig någonstans. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag för att bli trött för jag ska ju gå upp 03.30 inatt för att fixa till mg och köra till Landskrona så att jag kan börja jobba 05.12.

Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0