Varför? =(

Varför ska jag få så jäkla ont i nacken för? Drömde att jag hade ont i nacken och sen skulle jag nog vända mig i sömnen men då kom det en skjutande känsla precis under skallbenet och smärtan gick ut i underkäken. Vet inte hur f*n det gick till men ont gjorde det. Svårt att gå upp för att gå på toa och värma min älskade vetekudde. Tog bort min kudde och la mig på vetekudden vid nacken, det hjälpte lite men börjar stelna till nu igen.
Sofie smsa och sa att det inte blev någon uteritt idag för det snöade rätt så mycket vilket betyder att det blir halt i skogen.  Men jag väntar på svar från henne om hon ändå ska åka till stallet och rida så kan jag följa med och skritta barbacka i ridhuset trots nacken.
Kännde nu att det nog är dags att köra in vetekudden i micron igen för att sen ha den på nacken för jag böjde bak huvudet och började nästan gråta. =/

Hoppas att ni har en bättre dag än mig just nu iaf. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Ja helst hade vi behövt en värdinna. Men oavsett om vi har värd eller värdinna så verkar ingen vilja ställa upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0