=)

Då fick jag faktiskt allt gjort som jag skulle idag, d.v.s. vikt tvätten och plockat bort undan disken. =) Vi har även filmat terrasstrappan sen ska det bara läggas upp om det lyckas och filen inte är för stor.
Tittade på Let´s dance innan och jag tror att Morgan vinner det men jag tycker om Laila. Just nu kollar jag på The Crow: Salvation den är väl sådär just nu hoppas att den blir bättre. Fryser gör jag också så nu ska jag lägga mig närma Durra och sno lite värme från honom. Tycker att det ska bli vår nu trots att jag tycker att det är fint när det snöar och när snön ligger, men jag tycker inte om kyla och slask.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Sov gott till er som sover. Puss på er om ni är vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0