Dagen som har gått

Det blev inget bad idag för jag satte mig och skrev ner olika recept som vi har ätit och tyckt om för att börja göra en typ receptpärm till oss själva. Fick inte ihop så mycket än, men det kommer med tiden när jag blir lite modigare i maten. =)

Kollade på The Bone Collector med Denzel Washington och Angelina Jolie. Gammal film men helt ok. Gillar man serien Criminal Minds så är den något att kolla på. Nu ska jag gå och borst tänderna och tömma kattlådan för att sedan krypa ner i sängen. Men somnar väl inte förren efter kl 1 som vanligt.

Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Man måste försöka och misslyckas, annars lär man sig inte. Vi skulle äta lamm en kväll, stod o laga mat i flera timmar. Slutade med pizza. Haha ;)



Criminal Minds äger :D

2009-02-11 @ 11:19:16
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0