Dagen änsålänge

Hitintills idag så har jag gått och handlat lite smått och gott. Har även tömt diskmaskinen och satt igång den en runda till. Där är mer som sk diskas men det fick inte plats denna rundan, så får ta det senare. Har inte fixat med tvätten än men det kan ju vänta tills imorgon för jag måste ju ha något att göra imorgon också.

Pratade med Malin innan idag i över en timme när hon tog sig till sitt jobb. Hon och Dennis kanske kommer inom här senare idag en liten stund. Det är så skoj att de har flyttat till Helsingborg nu och inte bor i Landskrona för nu kommer vi att hitta på saker tillsammans oftare. =)

Durra (D) frågade mig innan idag efter att ha läst i bloggen varför jag kallade honom "D" itället för att skriva Durra, då sa jag att jag skrev D för att inte skriva ut allt. Men då sa han att jag skulle det så då har han fått sin vilja igenom (även här). Han tackade även för att jag ställde mobilen imorse, men de gjorde han bara för att jag skrev det i bloggen. Men men.

Hoppas att ni har haft en mer produktiv dag än vad jag har haft.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0