Bacon & Ägg

Idag har jag varit ute och gått mer än vanligt. D.v.s har varit ute, haha. I mitt försök att gå ner i vikt har jag även beställt hem bantningspiller, då det var ett prova-på-paket så var det inte så dyrt. Så får vi se om dom funkar eller inte.
Vi lagade enkel mat idag som blev jättegod, en gammal klassiker hemifrån; stekta ägg som man har på mackan med ketchup och bacon vid sidan om. Vi blev proppmätta. Bra och billig mat nu när vi inte har så mycket pengar. Det är godare än vad det kanske låter, precis som skivad banan på färskt franskbröd. =)
Imorgon ska jag rida med Sofie, får se hur vädret blir om vi ska rida ute i skogen, på banan eller kanske t.o.m i ridhuset. Då åker Sofie till USA i helgen och är borta några månader så snart har jag "egen" häst igen.
Hoppas ni har haft en bra dag. Ska gå och lägga mig nu. Sov gott allesammans.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0