Trött på detta

Jag är så trött på att må såhär.
Jag är ju bara trött, gnällig och nedstämd/ledsen. Jag har inget tålamod och blir sur väldigt ofta.

Pillerna kan göra än mer nedstämd i början och det har jag inte märkt av, har inte heller känt att jag mår bättre av dem men måste ge dem ett tag innan de börjar verka.

Jag tycker att det är jobbigt att träffa folk, speciellt mycket folk som t.ex. på jobbet. Det är jobbigt när alla undrar hur jag mår och hur det är med bebisen. Även jobbigt att träffa folk som man känner bra då även de vill veta hur allt är. Jag känner mig bäst (gladare och lugnare) när jag är hemma och allra bäst mår jag när Durra också är hemma så jag inte har allt ansvar på mig med Mio osv. Jag vet att det är omöjligt att ha Durra vid min sida hela tiden men jag önskar verkligen att jag kunde vara hemma på heltid för att kunna må bra.

Har nytt RUL nästa vecka, undrar vad som kommer sägas då.

Jag har även bestämt mig för hur jag vill ha det med förlossningen mer om det vid ett senare tillfälle efter jag pratat med en läkare och vi bestämt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0