Familjecentralen

Idag så körde (regn och endast ett par skor som inte är vattentäta är ingen bra kombination att gå i) jag och Mio bort till familjecentralen för att träffa Elinore med barn. J skulle vägas och ha sig så under tiden skulle jag se efter O lite så att han inte hittade på något bus. Efter att de var färdiga så hade de tid att lite snabbt väga Mio. Han är nu 3 månader och 3 veckor och väger 6930 gram dvs att han har blivit över 600 gram tyngre på 3 veckor. Min lilla kille börjar bli stor. Vi satt och snackade i några timmar på familjecentralen och efter det följde vi med Elinore hem. Måste säga att jag tycker ni har ett fint hem Elinore. =) Där satt vi och snackade i ytterliggare några timmar innan det var dags för oss att köra hem. Trivs så bra med Elinore så tycker att det är lite synd att vi inte bor i samma by, men det är tillräckligt nära för att det inte ska vara jobbigt att ses ofta vilket jag gärna vill göra.
Nu lite bilder på Mio från idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0