Mio uppdatering med bilder

Imorse så ringde Durras mamma och frågade om hon och hennes sambo kunde komma ikväll och laga mat här, men det gick inte för att idag ska vi till Durras pappa med familj för vi har inte träffat dem sedan dopet. Men det verkar som att de ska komma på frukost i helgen istället. Men visst är det typiskt att när man har bestämmt något med någon så hör någon annan av sig.

Mio han tycker om sin gåstol och har just nu lyckats ta sig fram (han backar oftast) till soffan och kan då nå Durras tröja som ligger där.


I fredags så var jag och Mio hos min farbror med famil + mina föräldrar och firade midsommar medans Durra jobbade.


Mio leker med mormors knappar.

Pappa

Mio hos min farbror.

Deras hund Bizzy (vet inte hur de stavar det)

Min kusin Amy, deras minsta av 3.

Min mamma som inte tycker om att vara med på bild för hon får dubbelhakor (enligt henne själv) så då tar vi och lägger upp en på henne där man inte ser hakan. ;)

I helgen så satte Durra upp Mios hoppgunga så att han fick testa den och här är lite bilder på vad han tyckte om det. Han fattade direkt vad han skulle göra i den.


Vad är detta för något pappa? Durra tog denna bilden.

Måste ju smaka på sakerna.

Böja knäna är viktigt.

Hoppa!

Inte röra mark.

Ibland tog han i så att det nog blev lite läskigt.





Men mest var det bara skoj.


Igår så satt han helt själv på golvet i flera minuter helt utan stöd. =) Tog flera bilder med iPhonen, men de blir ju inte bra så ingen läggs upp här. Fast nästa gång ska jag fota med systemaren. =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Dessie

Fina bilder på Mio när han hoppar =)

2011-06-27 @ 15:25:43
URL: http://dessieborgstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0