Älskar dig Durra!

Jag vill berätta för hela världen, men det ska inte berättas för någon! *Elakt skratt* Kan säga att jag mår riktigt bra nu och att det ska bli så sjukt skoj att få göra det som komma skall. =)

Idag är ju en röd dag, men min älskade sambo jobbar idag och imorgon på 2 jobb, sen jobbar han även på måndag så här är det inte långhelg inte. Tycker synd om honom då han igår fick stanna hemma från jobbet p.g.a. halsont och just nu jobbar han utomhus och vet inte när han slutar. =( Han är absolut bäst som orkar jobba på 2 jobb hela sommaren och knappt få träffa mig (har ju bara varit mig innan) och Mio. Allt för att vi ska kunna bo här och ha ett bra liv. Hoppas att du får semester i augusti så att du kan umgås med oss på dagarna. =)


Älskad sambo och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0