Hoppgunga är skoj =)

Mio sitter/står i hoppgungan och hoppar för fullt. Jag sitter i soffan och kollar på och kan inte låta bli att le för det syns verkligen hur skoj han tycker den är. =) Har 2 inlägg kvar om Falsterbo men de kanske kommer ikväll då jag inte hinner/har lust just nu. Om lite mer än en timme ska vi vara hos BVC, ska prata med Iris (BVC-sköterskan) om hur jag ska lägga upp hans matning då jag gärna vill ha den så lik som dagis tider redan nu.
Häromdagen så såg jag att en gammal kompis hade tatuerat sig och sa att hon behövde börja tatuera igen så då frågade jag om hon hade gjort det innan och det har hon så nu har vi bestämt att hon ska göra denna på mig:


Fast utan texten till höger, den har jag med så att jag vet det om det blir ett barn till så ska det vara samma teckensnitt. Den ska sitta i nacken/början på ryggen mellan skuldrorna. Har velat länge om jag ska ha den där eller på handleden men Durra tycker det blir snyggast i nacken så då hamnar den där.

Vill tipsa om att de just nu har 25% rea på bilbarnstolar på babyland. Klicka på bilden för att komma till babylands hemsida.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Hade jag kunnat göra, men du har väl redan pratat med Annie om det tror jag. Var inte jag som sa ngt utan bad henne bara påminna mig om det så du vet det. Så du inte tror jag sitter och snackar skit om dig :P

2011-07-14 @ 13:02:49
URL: http://kristinajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0