6 veckor = inga fler sprutor

Igår kom mamma hit så vi gick en runda med Mio i vagnen. Han somnade nästan direkt och sov i 3½ timme. Under resten av dagen sov han rätt mycket förutom när Durra kom hem, då börjar han nästan alltid gnälla. Tycker synd om Durra när Mio gnäller så mycket när han kommer hem, på helgerna funkar det jättebra men inte på vardagarna. Inatt somnade han snabbt efter maten vid 23 och sen vaknade han 3.40 och ville ha mat, men han ville inte somna om. =/ Fick gå ner i källaren för att inte störa Durra och efter ett tag (vet inte hur länge) så somnade både jag och Mio i soffan, jag sittandes och Mio låg på mitt bröst. Väktes av Durra när han skulle gå till bussen men somnade om och tur var väl det då Mio vaknade 7.30 för mer mat. Sen ville han inte somna om igen förrän vi 9 och jag har inte kunnat somna själv. Hoppas på att Mio håller sig vaken mer idag så att han sover hela natten.
Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, känner mig för trött för att hitta på något samtidigt som jag vill ha sällskap.
Till rubriken, idag är Mio 6 veckor och jag slipper ta fler sprutor. =)


Kommentarer
Postat av: martina

Tyvärr är det nattetid och svårt att tänka på att sträcka sig på rätt sätt...Men iofs så fick jag bara lättare känningar i natt o kroppen tänka om så kanske kroppen kan lära sig det oxå =)

Jo jag läser på growingpeople, men tycker det är lite svårt att hitta där, men man lär sig kanske snart =) Tipsen till pappan gillar jag =)

Har inte läst så mycket här, men vad är det för sprutor du har tagit???

2011-01-19 @ 21:17:26
URL: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0