Lite sömn

Busungen vaknade kl 00.30 inatt och fick då komma över till mig i vår säng i ett försök att få sova mer innan det var matdags och det fungerade, han vaknade kl 2 och ville ha mat. Vi gick upp och han åt på bra, MEN sen ville han inte somna om, jag gjorde ett försök som nästan funkade 3.30 men det gick han inte med på så det var bara att gå ner i källaren och fortsätta få honom att somna. Mio ville bara ligga och suga på mitt lillfinger (han tar inte nappen) och tog jag ut det fast att han nästan somnat så började han gnälla. =( När klockan var 5.30 så var han fortfarande vaken och det närmade sig matdags och även dags för Durra att gå upp så vi gick för att väcka honom. Durra gick upp och tog Mio så att jag kunde få sova lite. När Durra la Mio så ville han inte riktigt somna men tillsist somnade han och sov till halv nio. Just nu ligger han och sover igen efter ytterliggare några timmar vaken.
Nu i helgen har han börjat "prata" med oss. Han låter så gullig, speciellt när han låter och ler samtidigt. =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Om ni inte gjort det ännnu, så prova dem napparna som är runda o har lite mindre sugknopp. Som sagt, funkade jättebra på Wilda som heller inte tog nappen. Men det bestämmer ju enbart själv :) Vill bara komma med ett råd om ni vill använda napp.

Låter väldigt jobbigt att han är vaken så mycket. Men som ni säkert hört innan: När han sover, sov ni :) Vad härligt att han börjat le och prata. Går snabbt! :) Puss o kram på er!

2011-01-24 @ 19:26:13
URL: http://miimmzzii.blogg.se/
Postat av: martina

Tyvärr ligger inte det där för mig..Kan ju bara hoppas att folk läser bloggen om kläder i större storlek...För att be om det även om jag vet att typ alla kommer att köpa något känns helt fel =)

2011-01-24 @ 20:45:30
URL: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0