2010 i bilder

Januari

Året började med en bra bild på fyrverkeri och en väldigt trevlig fest mitt ute i ingenstans.

Durra tatuerade sig.

Vi hade stekafton med jobbet.
Annat som hände i januari:
Firade 3 år med Durra.

Februari

Durras syster Emma hade utflyttningsfest då hon skulle till Nya Zeeland och vara där ca 1 år.

Vi var uppe och kollade på Göteborg Horse Show.
Annat som hände i februari:
Jag halkade och fick en spricka i armbågen som ledde till sjukskrivning.
Jag fick fast jobb.
Vi bokade en resa till Thailand.

Mars

Jag åkte till Råbocka strand och lekte med kameran. "Modellen" var min förlovningsrimg.

Vi fick reda på att Zach var sjuk och antagligen behövde avlivas.
Inget annat speciellt hände i mars.

April

Lekte med kameran på Sofiero.

Jag plussade.
Annat som hände i april:
Vulkanen på Island satte stopp för vår Thailandsresa.
Bokade en ny resa till Rhodos.

Maj

Fick avliva Zach.

Var på första ultraljudet. (bilden är inte från första ultraljudet.)

Red min häst för sista gången.
Annat som hände i maj:
Fick avboka resan till Rhodos p.g.a. graviditeten.
Började kolla på hus.
Skrev på huskontrakt efter att ha vunnit budgivningen.

Juni

Var på Sweden Rock Festival för att se min idol Billy Idol.

Hade lägenhetsvisningar.
Annat som hände i juni:
Många läkarbesök.
Halvtidssjukskrivning p.g.a. illamående.
Började packa ner allt inför flytten.

Juli

Sista bilden på "Tjejen".

Sista bilden på Sorina.

Var på Falsterbo Horse Show med mamma.
Annat som hände i juli:
Var på fler ultraljud.
Hästarna avlivades.
Flyttade in i huset.
Köpte ny bil.

Augusti
Köpte min iPhone 4.
Mådde riktigt dåligt psykiskt av graviditeten.
Många läkarbesök och besök hos psykolog.
Fyllde 23 år.

September

Kräftskiva hos Durras pappa.

Kräftskiva/inflyttningsfest i huset.
Annat som hände i september:
Började fixa i barnrummet.
Blev halvtidssjukskriven p.g.a. foglossning.
Var på Ullared och köpte saker till bebisen.

Oktober

5-kamp med kompisarna. (Jag var endast fotograf)
Annat som hände i oktober:
Fick tid till läkaren som skulle bestämma om kejsarsnitt eller inte.
Mår sämre psykiskt.

November
Fick beslutet om kejsarsnittet.
Började må bättre psykiskt.
Började på mammaledigheten.
Firmafest på jobbet.

December

Mio föddes.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad fina bilder du tagit under året som gått :-)

2011-01-10 @ 06:41:54
URL: http://kristinajensen.blogg.se/
Postat av: Caroline hofer

Så fin bild på vattenfallet :). Ett händelserikt år för dig. Var har ni köpt hus?

2011-01-11 @ 20:24:01
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0