Sjukt

Herregud vad sjukt snabbt tiden går. Jag och Durra har varit ihop 4 år och imorgon blir vår son 2 månader. Det är ju sjukt. Vi verkligen älskar vår lilla kille, han är sötast i världen och så snäll och mysig. Livet går framåt och ibland undrar jag hur allt ska sluta. Jag hoppas på att jag får spendera resten av mitt liv med min älskade familj och att vi kanske t.o.m. blir en lite större familj längre fram.

Nu har jag bestämt mig för att jag MÅSTE gå ner 20-25 kilo (har sedan Mio föddes gått ner 15 kilo) och jag behöver någon som hjälper mig. Jag kommer ALDRIG ha motivation till det själv. Gymma är inget jag tycker är roligt, men om någon vill simma med mig några gånger i veckan, likadant ut och gå (gärna långpromenader) för jag verkligen MÅSTE komma i form. Jag vill vara nöjd med min kropp och kunna vara fin för Durra. Vill även att det ska vara skoj att gå och shoppa, inte för att jag egentligen någonsin tyckt det varit skoj men nu hatar jag det. Är där någon som vill göra detta med mig, eller åtminstonde se till så att jag gör det. Om någon skulle vilja dansa Zumba eller bara dansa annat så kan jag tänka mig det också. Så snälla hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0