Trädgård och Väla

Idag har vi varit ute i trädgården och fixat med alla löven som har legat sedan i höst och även klippa ner allt det vissna. En mindre chock fick jag när jag började kratta i rabbaten och under alla löven hittade jag rätt mycket grön och en del blommor som är på väg. Att det hade börjat växa utan att ha fått sol trodde jag aldrig att det skulle göra. Vi är inte helt färdiga, men vi hade lite andra ärenden som vi behövde göra.
Vi var ute på Väla och Ikea en snabbis. Durra sprang in på Ikea medans jag gick till Intersport för att se vad de sa om skorna. Jag fick dem utbytta utan problem med en utskrivet kontoutdrag som kvitto. =) Jag valde dock en annan modell så att jag kan gå även om det regnar utan att jag blir blöt om fötterna. =)



Dessa blev det.


Kommentarer
Postat av: Dessie

Kul med massa blommor som ploppar upp :D Jag blir överlycklig var gång jag upptäcker nya blommor som kommer :D Hihi. Snygga dojjor!

2011-04-10 @ 00:02:55
URL: http://dessieborgstrom.wordpress.com
Postat av: Kristina

Vad är det för skor? Sådana där Adidas slimtone eller vad de heter?

2011-04-26 @ 19:50:14
URL: http://kristinajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0