Bil f*n

I förrgår skulle Durra använda bilen men då startade den inte så vi fick låna en batteriladdare, men när vi skulle koppla in den så såg vi att batterivattnet var låg så igår var min pappa så snäll att han körde inom mekonomen och köpte till oss. Igår när Durra kom hem så fyllde han på vattnet och satte den på laddning. Idag när jag skulle till BVC tog jag bilen för att det har blåst mycket idag och bilen startar utan problem vilket gjorde mig glad. När jag skulle köra hem däremot så startar den inte. Fick ringa min pappa efter många försök varav den nästan startade några gånger och han skulle köra ner och hjälpa mig. Jag testade en gång till efter det samtalet och då gick den igång efter mycket om och men. Pappa slapp köra ner och jag kom hem. Tack pappa för att du skulle komma och hjälpa mig. Nu får vi bara ta och köpa ett nytt batteri. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0