Sen uppdatering

Gud vad mycket saker vi fick med oss hem från Ullared. Nu har vi nästan alla saker som behövs till bebisen några få saker kvar bara. Allt som inhandlades stod med på vår handlelapp så vi har inte slösat pengar på onödiga saker så det känns som den bästa rundan där uppe någonsin för min del, till råga på allt var där inte överdrivet med folk heller. =)

Vi ska även nu i helgen börja fixa så mycket som möjligt inför tapetseringen av barnrummet, dvs. riva ner de sista tapeterna, slipa och spackla. Men samtidigt så har vi blivit erbjudna hjälp men de kan inte nu i helgen då de är i cypern och även är där nästa helg men börja med slipningen ska vi göra iaf. Får sätta oss och räkna ut hur mycket tapet vi ska ha så vi kan beställa det då vi inte vet om de har allt hemma.

Fick åka hem från jobbet idag p.g.a. foglossningssmärta. Jag vill verkligen inte behöva åka hem när jag är på jobbet, men vi har ett viktigt team möte imorgon och då är det bättre att åka hem idag och kunna vara med imorgon än att missa hela dagen idag.
Har fått en tid hos min bvc för att prata om en sjukskrivning p.g.a. foglossningen, men de hade bara tid om flera veckor så min bm skulle ringa runt till andra bvc som de samarbetar med för att jag ska få en tid så snart som möjligt. =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0