Hemma idag

Ja, som det står i rubriken så är jag hemma från jobbet idag. Natten till igår sov jag jättedåligt och hade ont hela tiden och det satt såklart i när jag vaknade också. Åkte till jobbet iaf, men kunde inte sitta där och ha så ont så jag nästan börjar gråta så åkte hem vid 11.30 tiden. Sen tillbringade jag resten av dagen i sängen. Sen samma visa denna natten. Så jag sitter/ligger just nu i sängen och kommer väl tillbringa denna dagen här.
Har nu ett möte i veckan 3 veckor fram med olika läkare, så det går ingen nöd på mig med hjälp.
Ska även upp till Ullared nästa vecka. =)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

hur ska du orka gå på ullared en hel dag när du inte ens orkar sitta och prata i telefon på jobbet?

2010-09-01 @ 15:03:04
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag tycker det är väldigt bra att du får hjälp! Hoppas att du känner att det hjäpler bara, annars är det ju inte lönt ;) Tråkigt att du ska ha ont, men det är sånt som tillhör. "Går över när du gifter dig" ;)

2010-09-01 @ 16:17:07
URL: http://miimmzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0