Rubrik?

Idag har jag varit hos bm, handlat hem lite saker till det tomma kylskåpet och skottat snö. Själva skottningen var egentligen inte så jobbig då det var lätt pudersnö, men längst ner på uppfarten var där isklumpar som hade kommit från när de skottade vägen och de var jobbiga att få bort, speciellt vid brevlådan då Durra glömde skotta fritt framför den igår så han hade ju lagt en vall där. =) Inte lätt att tänka på när man inte bott i hus på evigheter.

Igår var jag med mamma på äventyr efter julstjärnor och adventsstakar till mamma. Och lite olika saker till mig, det viktigaste var att jag hittade vinterskor för just nu har jag gympaskor med lite nät överst så man blir snabbt våt om fötterna nu när där är snö. Hittade ett par fina stövlar som var bekväma i foten, MEN som vanligt var de för små i vaden så de satt inte som de skulle. =( Så tyvärr följde inga skor med mig hem, men lite annat smått och gott inför bebisen och kejsarsnittet.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0