Lite blandat

Idag är Durra och kollar på fotbollsmatchen hos en arbetskollega. Så jag är hemma ensam, men det är rätt skönt faktiskt.

Vi har ju varit och tittat på ett hus som vi gillar, men vi måste sätta oss ner och räkna på det ordentligt och inte bara lita på banken beräkningar. Ska kolla på två andra hus imorgon också. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det blir något av dem men ändå skoj att börja titta och planera inför framtiden.

Jag saknar inte Zach så mycket just det med att han inte möter dig vid dörren eller att han alltid ska tigga när man äter, men jag har kallat Zombie för Zach två gånger. Självklart saknar jag honom men han har det mycket bättre nu och vi hade ju hunnit vänja oss vid tanken att han skulle försvinna någon gång och vi hade diskuterat det väldigt mycket.

Hoppas att ni mår bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. okej tack för din röst :D allt bra?

2010-05-10 @ 19:38:48
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0