Lyxfällan = bröllopsprogram?

Sitter och kollar på en repris av lyxfällan, men helt plötsligt gick det nästan över till att vara ett bröllopsprogram och då blev jag sugen på att gifta mig. Jag och Durra sa när vi förlovade oss att vi skulle gifta oss inom 3 år och det är isf den 30/8 2011. Då hade vi ju iofs inte räknat med barn i bilden men jag hade hus i bakhuvudet iaf, så ska jag vara ärlig så blir det nog inte bröllop nästa sommar. Skoj hade det ju varit, men där är för mycket runt omkring nu som gör att jag inte tror att det blir av. Eller ja, det beror ju på vad vi skulle vilja ha för bröllop såklart. Kanske får prata lite med Durra om det. :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0