Längtar till huset

Ahhhh, får sinne på grannen ovanför oss. Idag är jag hemma från jobbet p.g.a. väldigt hemsk huvudvärk och illamående så det enda jag vill är att sova. Vad väcks jag då av? Jo att grannen ovanför håller på med något som låter som en blandning mellan att försöka borra/slipa sig igenom golvet. Så jag masar mig upp ur sängen och då slutar han hålla på och lagom till jag tänkte lägga mig och föröska sova bort illamäendet och huvudvärken så börjar han igen. Lite smått irreterad då jag vill ha det tyst runt omkring mig just nu. Hade jag jobbat natten och skullat sova nu så hade jag gått upp och varit rätt otrevlig och jag hatar att vara otrevlig. De håller på och slår till alla rören till elementen (de går från våra element längst med väggen upp genom taket upp till hans lägenhet) också så det låter i alla elementen i lägenheten. Så just nu längtar jag tills vi bor i huset. Att grannarna då klipper gräset eller vad de vill göra bryr jag mig inte om för de bor inte vägg i vägg (eller golv i tak) med oss.

Hoppas att era grannar inte stör er just nu iaf. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0