Dagen idag

Dagen idag har vi köpt mamma och pappas "gamla" V70. Den är så skön att köra och åka i. Supernöjd med att vi nu har en kombi där vi kommer få plats med allt som behövs när man ska ut och åka med barn. Vi har även handlat lite mat så vi kunde laga något. Inget speciellt, bara chiligratinerad kassler och ris. Jag har även bakat en kaka, Gretas kaka heter den men om man frågar min mamma tycker hon att den snart borde heta Marias kaka då hon gett ut receptet till så många nu. Helt lyckad blev den inte då den blev lite mörk, men god ändå. Just nu väntar jag på att Durra ska komma hem från fredriksdal. Han skulle även hämta våra nya möbler att ha på altanen som vi får från hans faster.
Hostar så det känns som att alla inälvor ska komma upp genom munnen. Nästan så jag inte får hålla nere maten p.g.a. hostan och det känns inte skoj alls. Har ni några tips på hur jag kan bli av med hostan?

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0