ÄNTLIGEN!!

Ja, äntligen är allt jag har att säga. Idag har alla papper på huset skrivits på och vi har fått nycklarna. =) Allt gick så bra på banken idag, vi var lite osäkra på hur vi skulle göra med bottenlånen med ränta osv men banken var jättebra på att hjälpa oss med vad som de tror skulle bli bäst och de kom med förslag osv på hur man kunde göra. Jag älskar min lilla bank. Efter banken kände vi att vi bara måste åka till huset och bara gå in i det nu när det är vårt. Vilken känsla det var att få öppna ytterdörren och gå in i sitt eget hus för första gången. Visst där var inte mycket grejor då vi inte har flyttat in något än men gud vad skön känsla som gick genom kroppen på mig. Durra tog lite före bilder som kommer att komma upp senare för kameran är i huset nu. Det kommer självklart efter bilder sen också, men det kan ta ett tag då vi idag har postat ett brev till Telia som vi ska ha som internetleverantör så det kan ju dröja ett tag. Men kan försöka blogga lite från jobbet så att ni vet att jag lever.
Imorgon bär flyttlasset av och jag bara längtar. Här är ytterst lite kvar att plocka ner men alla våra lådor är slut för tillfället och har inte många svarta sopsäckar kvar så en del saker blir nog inte ner plockade men det behövs ju inte heller. Stora saker kan man ju ta brevid just för att de är svårpackade.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! va kul för er! <3

2010-07-18 @ 10:16:54
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0