Summering av veckan

Jag har inte skrivit något på över en vecka, men jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Dagarna ser ungefär lika dana ut så där händer ju inget nytt. Jag har iaf jobbat hela förra veckan öven den röda trettondagen då det inte är röd dag i Danmark och Norge. Men medans andra var lediga med fullt betalt så jobbade jag och fick dubbelt betalt. =) Skönt med extra pengar. Det enda som har hänt över det vanliga är att vår bil har gått sönder vilket inte är så roligt när man står på Välas parkering och fanskapet inte vill starta. Har pratat med pappa så fick köra hem till dem när den väl startade (vilket den gjorde efter 30 min försökande) så han fick lyssna på den, men självklart så skulle den starta direkt då för att den var varm. Men var hemma hos dem några timmar sen försökte vi igen och då ville den inte starta, vilket var bra för då märkte pappa direkt att det var startmotorn som behöver bytas. Men pappa skulle inte kunna byta den förren det blir varmare så jag körde hem bilen igen så den ska lämnas till en som kan hjälpa oss med det. Tyvärr kunde han inte idag när vi väl fick tag på honom, så vi får se om den startar på fredag så att vi kan få den fixad. Bilen skulle ju egentligen besiktigas på fredag men vi har bokat om tiden så det är ju inga problem.
Igår var vi på inflyttnings/födelsedags fest hos en arbetskamrat. Det var väldigt mycket folk, en del från jobbet men många som man inte visste vem var. Var hemma vid halv 2 tiden då jag blev jättetrött. Tur var väl det för när vi kom hem så mådde Durra inte så bra, så han sov på soffan hela natten med en hink i närheten. :P Jag lovade visst Durra igår att jag skulle spela Call of Duty med honom idag så får väl hålla mitt löfte.
Imorgon är det dags att jobba igen och jag hoppas att veckan går smärtfritt fram, tycker det är jättetråkigt att 5 st från mitt team har blivit uppsagda.
I tisdags var jag förresten på sjukhuset och tog mitt vanliga blodprov och fick hem svaret i torsdags. Värdet ligger nu stabilt på 2.2 så jag fick samma medicindoser i ytterliggare 4 veckor, vilket betyder att när jag går till sjukhuset nästa gång i februari, så har jag haft samma medicin dos i 9 veckor så jag får kanske sluta med medicinen i februari om inte mitt värde rasar totalt tills dess. =)

Hoppas att ni har haft en bra vecka.  Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa precis, det i ängelholm! :) Okej men det är bra att ryktet om stället är bra :)

2010-01-14 @ 18:58:36
URL: http://weddingjuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0