Helgen

Denna helgen har gått väldigt snabbt fast att jag inte har gjort så mycket. Det har ju iofs en logisk förklaring när man sover till kl 15 på lördagen och ändå lade vi oss inte senare än kl 2 i fredags. Jag tar ju lätt igen den sömnen jag mister i veckorna på helgerna. sen var jag uppe i 8 timmar, sen sov jag igen. :P Lite pinsamt men så är det ibland.
Vi har på senaste tiden haft lite problem med vår bil som jag skrev i förra inlägget så i fredags så körde vi och lämnade den och den var färdig igår vid 17 tiden så Durra och Lowe (som varit och åkt snowboard på Vallåsen) kunde hämta den på vägen hem. Helt sjukt billigt var det också. 400 kr för en packning och själva arbetet men vi hade ju redan själva startmotorn, men ändå.
Idag har vi varit i Klippan och firat Per på hans 45-års dag. Det var väl lite små trevligt fast att vi inte stannade så länge.
Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Jobbet gick inte helt smärtfritt för en men hon är inte ledsen för det. Jag har bokat tid till spa den 13 februari och jag bara längtar.längtar till runt det datumet av en annan anledning till, nämligen jag hoppas få sluta på medicinen. Jag vill inget mer än att sluta ta den så att jag kan få göra vad jag vill igen. Jag funderar även på om man kanske skulle fixat någon form av extra jobb i sommar för att kunna få ihop mer pengar så vi kan skaffa hus snabbare.

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

per tror att de ligger en tjej:) Jag e inte säker men tror nog de med;) Kram

2010-01-20 @ 13:39:12
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0