15/2

Vi gjorde ju inte alls som jag trodde igår, utan det slutade med att vi var hos Durras pappa med familj flera timmar. Vi åt och fikade gott och Durra hjälpte dem med diverse olika tekniska saker. =) Jag och Anna (Durras styvmamma) kom fram till att vi nog snart skulle börja simma tillsammans, men inte just nu för hon har mycket och göra och jag kan ju tyvärr inte använda min högerarm normalt än. Så det längtar vi till att få sällskap som drar dit än när man egentligen inte orkar, för det är för lätt att övertala Durra om att vi simmar imorgon istället.

Var uppe hos ortopeden idag och fick kollat armen. Han tyckte det såg bra ut och så fick jag nya tabletter som ska vara lite starkare, samt en remiss till sjukgymnast så jag kan börja komma igång så snart som möjligt med övningar så att jag kan få tillbaka all rörlighet i den.
Var på jobbet en runda för att prata med min avdelningschef och den nya avdelningschefen. Hoppas att de nya tabletterna hjälper för isf ska jag börja jobba igen på onsdag.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej! du vet att simning är det bästa sättet att rehabilitera olika kroppsdelar va. Din arm mår bäst av att simma med, då efter förmågan såklart. Så det är bara i plurret med dig!

2010-02-15 @ 20:34:02
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0