Sjukskriven

Jaha, då har man blivit sjukskriven. Känns väl både bra och dåligt på en och samma gång. Dåligt för att det känns som att det kommer att påverka om jag får fortsatt på jobbet senare eller inte. Men skönt då jag har riktigt ont i min högerarmbåge så att de senaste dagarna har jag ju fått kämpa mig igenom arbetsdagarna med att göra allt jobbet med vänsterarmen (tur man inte har ett fysiskt arbete just nu) och sen den smärtan jag har haft i högerarmen trots smärtstillande tabletter. Så idag blev det samtal upp till sjukhuset för att få tag på läkaren jag pratade med på akuten i torsdags, för han skulle skriva ut en preliminär sjukskrivning ifall jag kännde att jag inte skulle klara av att arbeta. Så från och med idag så har jag fått en sjukskrivning. När jag ska börja arbeta vet jag inte än, men hoppas att det blir snart. Men på måndag ska jag till ortopeden på uppföljning så får se hur armen mår då och om jag får mer sjukskrivning eller om jag iaf får bättre smärtstillande tabletter.

Hoppas att ni har haft det bra iaf. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0