Jag är lycklig..

.. just nu och kan snart bli ännu mer lycklig. =) Jag är lycklig för att jag har saker att se fram emot denna våren och försommaren. På fredag åker vi ju till Göteborg för att se Göteborg Horse Show och då passar vi självklart på att sova på hotell tills på lördagen.
Sen händer det med största sannolikhet något i slutet av april, men då detta ännu inte är 100% säkert så skriver jag inte ut det här just nu.
Det är ju även så att jag i förrgår köpte min efterlängtade endagsbiljett till Sweden Rock då jag nu vet att Billy Idol spelar på lördagen , så nu är det spikat att jag ska få se honom LIVE! =)
Annars har jag inte något roligt att berätta just nu. Eller jo jag har haft möte med min gamla och nya avdelningschef (samtidigt) och har bara fått så mycket beröm om hur jag sköter mig på jobbet mot alla kunder och kollegor. Har aldrig fått så mycket beröm innan på ett jobb, så jag håller tummarna för att det blir fast jobb snart. Annars har jag bara denna veckan och nästa vecka kvar att jobba där. =/ Och blir det så så får jag inget att se fram emot i april. =( Men återkommer med den informationen senare.

Hoppas att ni har jaft det bra. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0